Locatie Hasselt

Vanuit Refuge hebben wij het verlangen om in heel Nederland te werken aan herstelde verbinding tussen partners. Wanneer je op zoek bent naar herstel in je relatie vanuit de regio Zwolle dan biedt Refuge sinds oktober 2019 ruimte aan. Wij hebben een nieuwe locatie in Hasselt. De locatie is landelijk gelegen en uitermate geschikt om tot rust te komen.

De accommodatie biedt ruimte voor opvang van 2 vrouwen en is voorzien van een gezamenlijke living, sanitaire voorzieningen en keuken. Ieder heeft naast de gezamenlijke ruimtes een ruime kamer om te slapen en, indien gewenst, je terug te trekken.

Hasselt voor
  • WhatsApp Image 2019-03-11 at 11.16.18
  • c1b0bb85-bf4f-4153-98ce-274cd23c254f
  • IMG_0281
  • IMG_1660
  • IMG_1767
  • IMG_8175
  • 71880460_622743851463024_2995702851025502208_n
  • 72686174_622743908129685_9106203417759449088_o
  • 72188883_622744048129671_4505473749235007488_o
  • 71743674_622743964796346_5338864474591854592_o
  • 71957047_622744091463000_428391363931799552_o
  • 72282729_622744141462995_2056211585755512832_o

De accommodatie ligt naast de woning van de familie Van der Kamp. Zij stellen de woning ter beschikking om te werken aan het herstel van huwelijken. Jolies van der Kamp heeft de opleiding Koinonia afgerond (Contextuele pastorale hulpverlening). Vanuit haar passie en gedrevenheid voor het huwelijk zal zij de gasten coachen en zal er indien nodig vanuit Refuge meegekeken worden naar de meest passende hulpverlening.

Voor meer informatie over de mogelijkheden, coaching en kosten kunt u het onderstaande formulier invullen waarna wij contact met u opnemen.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met Stichting Refuge (06 28 44 20 19) of met Jolies van der Kamp (hasselt@stichting-refuge.nl).

Jolies

Meest recente berichten