Opbouwweekend

Datum: 21-24 mei
Start programma: 21 mei om 11.00 uur
Locatie: Oosterboerweg 103 Meppel
Kosten: € 525,- per stel (all inclusief excl. drankjes)
Slaapgelegenheid: eigen caravan, tent of camper

Button iDNAkopie

Stichting Refuge en Liesbeth en Bert Koetsier slaan de handen ineen. Van 21 tot 24 mei verzorgen wij samen een
4-daags geheel verzorgt Hemelvaartweekend op een prachtige locatie in Meppel, met nette eenvoudige sanitaire voorzieningen. Met je eigen kampeermiddel kun je rekenen op een buitengewone opbouwweekend voor je relatie. Met
medewerking van onder andere Bram en Helma de Blouw en Wieger Sikkema is dit een bijzondere kans om je huwelijksrelatie levendig te houden door investering en verdieping in elkaar. Wij zien het huwelijk als een unieke door God gegeven eenheid, van man en vrouw, waarin God zelf zichtbaar wil worden voor jullie en de mensen om jullie heen.

Donderdag 21 mei om 11:00 uur start het programma, je hebt vanaf woensdag aan het eind van de middag de gelegenheid om je kampeermiddel op te zetten en tot rust te komen in deze landelijke omgeving net buiten Meppel.

Zondag 24 mei rond 13:00 word het weekend afgesloten met een lunch, daarna is er gelegenheid in te pakken voor de vernieuwde weg naar thuis.

Wat kun je van dit weekend verwachten:

Persoonlijke en professionele aandacht. Er is plaats voor maximaal 6 echtparen.
       Training, workshops en ontspanning op een prachtige locatie in de omgeving van Meppel.
       iDNA-partnerscan en individueel gesprek voor elk echtpaar.
       Huwelijks training met Bram en Helma de Blouw van HEARTWORK.
       Inspirerende geloofstoerusting voor je huwelijk met voorganger Wieger Sikkema.
       4x lunch, 3x ontbijt en 3x diner. Als er aangepast dieet nodig is, neem dan contact op voor de mogelijkheden.

iDNA
Bij het weekend is de iDNA partnerscan en een evaluatiegesprek inbegrepen. Deze scan is specifiek ontwikkeld voor huwelijken en partnerrelaties. Naast het individuele inzicht van beide partners, zoals beschreven in de individuele scan, maakt deze scan ook zichtbaar wat de dynamiek van de relatie is en hoe beide partners deze dynamiek ervaren. Verschillen worden zichtbaar omdat de grafieken naast elkaar staan en aangevuld worden met gemeenschappelijke thema’s, zoals balans in geven en ontvangen, communicatierollen en de vier belangrijke thema’s in een partnerrelatie: vriendschap, zorg voor elkaar, onvoorwaardelijke liefde en sensuele en seksuele aantrekkingskracht. Dit inzicht zal helpen concreter te kunnen werken aan de uitdagingen die iedere relatie in zich heeft en te begrijpen waar de valkuilen liggen in de relatie.
Meer info: https://www.idna-scan.nl

Er is ruimte voor 6 stellen.
Boek nu want VOL=VOL

bram en Helma

Bram en Helma de Blouw
Huwelijkstrainers van Stichting Heartwork. Bram is ook bekend van Family 7 en zijn boeken:
– Gebroken en toch heel
– Ik heb er soms zo genoeg van
– Aan een zijden draad
– Tien redenen om bij elkaar te blijven

Wieger

Wieger Sikkema
Voorganger van de Berea Gemeente Apeldoorn. Hij heeft een hart voor mensen en relaties en zal een gedeelte vullen met zijn expertise op het gebied van huwelijk en relatie.

Dit mag je niet missen
Wij ontmoeten je graag.