Project Vogezen

Stichting Refuge heeft een visie!
Piet-Hein en Edith Wielhouwer van stichting Refuge hebben een bewogen hart voor huwelijken. Hun verlangen is om de golf van echtscheidingen een halt toe te roepen.

De afgelopen jaren hebben zij vanuit Refuge echtparen een time-out geboden om te werken aan herstel van het huwelijk. Vanuit de ervaring van afgelopen jaren is het verlangen gegroeid om meer preventief te gaan werken.

Als verbindingsmakelaar voor relaties zijn zij op zoek naar mogelijkheden om hun visie vorm te geven. In de zoektocht naar groei van Refuge ontvouwden zich, tijdens een verblijf in Frankrijk, ideeën om vanuit verschillende invalshoeken te werken aan herstel van relaties.

Button Donatie button

Deze ideeën wil Refuge gaan uitwerken door weken te gaan organiseren in de Vogezen in Frankrijk (of elders in het buitenland). Wij denken namelijk dat het goed is als echtparen, tieners van gescheiden ouders etc. uit hun natuurlijke habitat gehaald worden en we dan samen na gaan denken over hoe je samen met je echtgenoot/ ouders/ broers zussen, je leven weer op kan pakken en een nieuwe weg in kan slaan.

• Aktiviteiten 1
  • Aktiviteiten 5
  • Axe in log on a firewoods background
  • dav
  • Omgeving 2
  • Omgeving
  • Accomodatie 1
  • Blurred People sit at night round a bright bonfire
  • Axe in log on a firewoods background
  • Baking cake in rural kitchen - dough recipe ingredients (eggs, flour, milk, butter, sugar) on white wooden table from above.
  • Omgeving 1
  • Omgeving8
  • Omgeving

Refuge wil de onderstaande
activiteiten gaan realiseren:
Huwelijksbouwweken

1 week met 7 echtparen waarbij alle huwelijks-aspecten aan bod komen in een ontspannen sfeer van rust, ruimte, natuur en outdoor-activiteiten.
Mannenweken
Hoe word ik de man voor mijn vrouw zoals God bedoeld heeft. Gespreksmomenten, outdoor-activiteiten en ruimte voor persoonlijk herstel en gebed.
Vrouwenweken
Wat vraagt God van mij ten aanzien van mijn man zonder mezelf te verliezen. Gespreksmomenten, persoonlijke coaching, workshops en ruimte voor persoonlijk herstel en gebed.
Tienerweken
Welke problemen ondervinden kinderen en tieners als gevolg van de echtscheiding van hun ouders. Een week om te verwerken en tot herstel te komen.
Time-out in huwelijkscrisis
Een korte periode van rust en afstand om tot bezinning te komen wanneer het huwelijk niet zo loopt als je verwacht of graag zou willen.

Meer info:
Wilt u meer weten over ons project?
Neem dan contact op via:
info@stichting-refuge.nl
of bel met
Edith 06 28 44 20 19
Piet-Hein 06 14 78 69 60
Wij komen u graag persoonlijk toelichting geven.

Meest recente berichten